THANK YOU SO MUCH FOR VISITING . LOVE ME AS YOU LOVE MY WRITTING . DO ADD ME IN FACEBOOK , TWITTER AND I'M GONNA HIT YOU GUYS LATTER .

Saturday 11 August 2012

Catatan ku di siang hari ...

Assalamualaikum w.b.t

14:35pm suddenly rasa lemah semangat , rasa down and so depress , but then i have no idea why
 Allahu Robbi  

YA ALLAH AZZA WA JALLA


Ya Allah, kenapa aku tak pernah buat yang terbaik dalam melakukan apa perkara pun?
Ya Allah, kenapa selalu aku sakiti hati orang lain?
Ya Allah, kenapa aku tak mampu bahagiakan orang lain seperti mana orang lain membahagiakan orang lain?
Ya Allah, kenapa aku ditakdirkan menjadi seperti ini?
Ya Allah, kenapa aku kau hadiahkan seorang yang sempurna sedangkan aku tidak?
Ya Allah, kenapa aku tak pernah merasakan bahagia sepertimana orang lain merasakannya?
Ya Allah, kenapa aku ditakdirkan menjadi seorang yang dibenci oleh mereka,sedangkan aku berusaha untuk mendamaikan segalanya?

Ya Allah Azza Wa Jalla, Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim.
Jika itu yang ditakdirkan bukan buat aku, kau kuatkan hatiku disaat kau jauhkan ia dari aku.

Amin.

No comments:

Post a Comment