THANK YOU SO MUCH FOR VISITING . LOVE ME AS YOU LOVE MY WRITTING . DO ADD ME IN FACEBOOK , TWITTER AND I'M GONNA HIT YOU GUYS LATTER .

Saturday 28 July 2012

TAKDIR

Jika namamu yang tertulis di Lauhul Mahfudz untuk diriku ...

Assalamualaikum wbt.
Allah ya Allah sesungguhnya rezeki , jodoh , takdir , ajal maut adalah kuasamu Ya Allah 
Dengan nama mu Ya Allah 
kau ampunkan dosaku yang telah ku perbuat , kau limpahkan ku dengan kesabaran yang tiada terbatas
kau berikanlah aku kekuatan , kau kurniakanlah ku dengan sifat keredhaan 
kau peliharalah lidahku dari kata-kata yang nista 
kau kuatkan lah semangat ku untuk menempuhi segala cabaran mu 
kau berikanlah aku sifat kasih sayang sesama insan .

Ya ALLAH sesungguhnya kasihku ni adalah pilihan Mu di Arsy Al- Marfu'atun 'Ilmi
berikanlah aku kekuatan dan keyakinan untuk terus bersamanya 
Sekiranya dialah imamku yang akan membimbing tangan ku dititianMu
 maka kurniakanlah sifat kasih dan redha atas pengorbananya 
sekiranya kasihku ini adalah bidadara  untuk ku di Jannah Mu
Limpahkanlah aku dengan sifat tunduk dan tawaduk akan segala perintahnya 
sekiranya kasihku ini adalah yang terbaik untuk ku di duniaMu Ya Allah 
peliharalah tingkah lakuku serta kata-kataku dari menyakiti perasaannya
sekiranya kasihku ini jodoh yang dirahmati olehMu 
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi segala kerenah dan ragamnya .

Ya Allah
Kau yang Maha Megetahui apa yang terbaik untukku
Kau juga yang Maha Mengampuni segala kesilapan dan ketelanjuranku
Sekiranya aku tersilap berbuat keputusan
Bimbinglah aku ke jalan yang Engkau redhai
Sekiranya aku lalai dalam tanggungjawabku sebagai kekasih yang setia
Kau hukumlah aku didunia tetapi bukan diakhiratMu
Sekiranya aku engkar dan derhaka
Berilah aku petunjukkan kearah rahmatMu

Ya Allah sesungguhnya
Aku lemah tanpa petunjukMu
Aku buta tanpa bimbinganMu
Aku cacat tanpa hidayahMu
Aku hina tanpa RahmatMu

Ya Allah
Jadikanlah aku kekasih yang disenangi nya
Bukakanlah hatiku untuk menghayati agamaMu
Bimbinglah aku menjadi hambaMu yang Soleha
Hanya padaMu Ya Allah ku pohon segala harapan
Kerana aku pasrah dengan dugaanMu
Kerana aku sedar hinanya aku
Kerana aku insan lemah yg kerap keliru

To my beloved Ahmad Izma Emir...
im so sorry if its too late ,Happy Belated 1 month anniversary... 
I love you and i miss you  :')
insyaAllah .... oneday 

No comments:

Post a Comment